Aningen irriterad

är bara mellan namnet, men det går nog över..

Hur som helst, idag är det mulet Agnes leker med sin sminkdocka, Freja sover i hallen och jag då?! Jo, när jag inte är här så städar och plockar jag.. det tar aaaaldrig slut! Jag tänkte nämligen att om det inte kommer så många till kalaset på söndag så kan vi lika grna vara här hemma å då lär det väl vara lite ordning. Än så länge är det bara fyra barn som ska komma å då känns det lite onödigt att vara på Skidstavallen utifall vädret är ostadigt, vi får helt enkelt vänta och se för de som ej svarat har ju dagen på sig..


Vad gillar ni dockan då? Framtida yrke - makeup artist?! :) ♥

Ikväll blir det mys, hoppas att Roger behagar närvara.

När Freja vaknat drar vi till Jordåsen på lite sightseeing. Ha det bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0