Bästa kalaset ever!!!

Shit vad kul alla barn verkade ha idag när Agnes hade sitt efterlängtade kalas! Hon fyllde fyra år för snart en månad sedan men med så sega föräldrar blev inte kalaset förräns nu.
Barnen lekte och skrattade, åt korv och fikade.


Här öppnar Agnes ett av sina många helt underbara paket, tack snälla ni för att ni är så underbara å förgyllde Agnes dag med glädje, skratt, bus och presenter.. :)


Roger med systrarna Edit och Elsa, vilka små charmtroll de är - helt underbara!


Här är en glimt av det underbara Skidstavallen, det är ett helt lekland i skogen med grillplats, vindskydd, hinderbana, indiantält och enorma spring utrymmen.

Men vad hände när barnen hjälpt mig med att hitt låtsas godis som jag låtsades att jag tappat?! Jo, TROLLEN kom!!! Åh vad det var spännande att se två troll komma genom skogen som dessutom var så snälla och delade ut godis till barnen. (Vill man hyra in dem vid kalas hör av er..)



Trollen hänförde både vuxna och barn, de som passerade stannade upp och följde händelserna för trollen gjorde att barnen fick ett starkt minne vilket gjorde detta kalas unikt, det blev inte en i mängden (om jag själv får säga mitt..).
Kalaset hade vi mellan 11-14 och många stannade tiden ut men från strax efter ett började folk att droppa av. När vi kommit hem och landat i 20 minuter öppnade sig himlen och regnet hälldes ur himlen och det håller på än, en timme senare.. Snacka om bra tajming!

Tack igen till er alla som var engagerade i att fira Agnes och få henne att vara i fokus en dag.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad mysigt ni verkar ha haft!!!



Verkligen en fin dag för Agnes!!



Kram!

2010-08-29 @ 19:55:37
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0