En kväll i skogen

Idag började vi dagen med att besöka svärfar och hans tant. Där fick vi kaffe medans Agnes fick leka av sig lite och Freja sov.
När besöket hos svärfar var klart åkte vi för att köpa en cross hjälm åt Agnes, när hon åker cross har hon tidigare haft ishockey hjälmen, kanske inte så klokt om det händer något..



Idag åkte de på Rogers  cross, ibland åker de på Agnes rosa..



När dessa busar var ute och åkte gick jag och Freja i skogen. Idag hittade vi bara en kantarell, den fick dock följa med hem för den dag jag vill ha kantarell sås, stuvning, paj eller vad det nu blir så är jag nog glad att det är en extra. :)

Äntligen är kvällen här och det är dags för speedway samt att min polare Cilla (Domstad) är med i det nya dansprogrammet på fyran ikväll klockan åtta. Hon är hysteriskt rolig, hoppas hon kommer till sin rätt i showen. Vill ni ha ett gott skratt kan ni söka på henne på youtube!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0