Dåligt med inlägg

Jag vet.. jag har varit dålig på att dela med mig utav min tillvaro men jag orkar inte..

Energin är helt slut när kvällen kommer, när Roger inte är hemma någe blir det tyvärr så. Nu har han för en vecka gått av plogjouren men vi får väl se om hans timantal på jobbet minskas eller om det rullar på.

I kväll ska han skotta av garage taket ialla fall så då kan jag kika på honom genom fönstret en stund.. :D

Annars är allt bra med oss, julen gick kanon bra!  Freja sov när tomten kom men Agnes hon pratade och pratade med tomten om allt möjligt. Hon berättade om julen, om Freja och allt annat. Efter förra julen var hon tveksam till tomtens existens men i år är hon helt troende igen.

God jul och Gott Nytt år till er alla,

ska snart fixa lite bilder och fler inlägg om vad som sker..

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej hej vännen!!!



Det var väl ett jäklarns snöande! Trist på alla sätt och vis tycker jag! Nu får det räcka!!!



Hoppas du får träffa Roger och får lite hjälp där hemma nu när han gått av jouren!



Kram!

2010-12-28 @ 10:17:43
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0