Ibland räcker inte tiden till


När tiden inte räcker till så blir bloggandet aningen lidande..

Lite uppdateringar ifrån senaste dagarna; i Söndags var vi till stallet där Agnes fick rida på Snowman. De övade även att trava lite.


Igår innan min kvällskurs hade jag blivit beordrad om att fota julbocken innan jag gick in. Och visst är bocken fin?!


Lite snöänglar hann det bli innan skolan igår oxå. Det är mysigt att vara ute i mörkret och leka tycker jag.


Idag, äntligen fick Agnes gå på förskolan. Hon har haft en jätterolig dag. De var till pulkabacken på förmiddagen och var inne på eftermiddagen.
väl hemma körde vi igång lite pyssel. Vi gjorde iordning dessa former med vatten, färg och glitter för att ställa ut på frysning. När de stelnat brukar vi hänga upp formerna vid entrén.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0