Olika besked

Som ni vet hade jag funderingar på huruvida jag kunde ha Freja med till förskolan vid hämtning och lämning av Agnes.
Svaret... det är olika bud hela tiden! Först var det helt okej att hon kom in för så många hade haft och den lilla stund vi var där borde inte vara avgörande för om de andra skulle få vattkoppor eller ej.
Nästa besked (som dock ej nått mig) var att hon inte fick följa med in. Det meddelade Roger att de sagt när han lämnade i morse.
Så nu ställer ju jag mig frågandes till om jag ska ringa in och säga att nu är jag här skicka Agnes till hallen så hon kan klä på sig..

Jag blir irriterad när de har olika åsikter i frågor, är man osäker kolla upp innan svar lämnas!

Sedan blev jag än mer irriterad när de skjuter på utvecklingssamtalet när Roger meddelar att det är han som kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0