Förberedelser..

Imorgon fyller Agnes 4 år! Det är otroligt att tiden går så fort.. Att hon fyller fyra betyder även att det är fem år sedan vår första dotter dog, Kerstin. I själva verket var det den 29:e Juli.. Det går inte många dagar utan att jag tänker på henne, hon betyder massor för vår familj trots att hon inte är kvar här på jorden men våra hjärtan är fyllda av henne-hon var den bästa!

Men men åter till förberedelserna.. jag har bakat klart, fixat med tårtorna, städat lite och blåst ballonger. I morgon fyller Roger ballonger med helium! Det var jättekul att ha en hel tub själv, kan lova att jag sugit i mig en del och pratat roligt! Jag tror dock att jag skrattat mest av alla. Det är en fördel med Rogers jobb, att han kommer över de mest otroliga och roliga saker.

Imorgon ska även tårtorna dekoreras då man ej skulle lägga på marsipanen mer än fyra timmar innan men jag gör båda i morgon bitti så en kommer få ligga på länge men det skiter jag i!

Idag var även första dagen som Freja fick prova mat! Då jag inte orkade koka en potatis fick hon prova majspure från butikshyllorna, det var ganska intressant.

Mellan alla förberedelser har jag äntligen gjort iordning vid skötbordet. Det blev fjärilar i olika färger (lägger ut en bild imorgon).

Kram och god natt! Hoppas stortjejen blir nöjd med alla paket imorgon.


Kommentarer
Postat av: Kjetileli

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-03-22 @ 12:32:30
URL: http://kjetileli.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0