Ännu en dag med måsten..

Denna morgon bjöd på solsken genom persiennerna, åhh vad härligt - det bli en dag i solstolen tänkte jag! Men inte då.. Efter att jag lämnat Agnes på förskolan så drog jag igång köttbulls stekning, å när en timme gått och köttbullarna nästan var klara ja då vaknar Freja.. Jaja tänkte jag hon somnar väl om ett par timmar men inte då, hela dagen har hon tagit powernaps så ingen solstol för mig inte!
Efter att vi hämtat Agnes så åkte vi tjejer å köpte lite blommor, nedan syns några av skapelserna.




Jag tror att de kommer stråla vackert när solen skiner på de gula och oranga nyanserna.

Innan det var dags att natta Agnes tog hon en snabb dusch med hårtvättning och vad fann vi när vi skulle peta öronen? Jo stenar.. (kanske resultat från gårdagen?!) När jag tog topsen sa hon aj, brukar inte reagera alls annars så jag gjorde igen trodde att hon kanske hade ont i örongången med vips så kom det smågrus ut!

Nu har mina föräldrar kommit hem från Sakynthos så imorgon eftermiddag blir det väl en sväng ut till Valbo och kolla om någon slår min solbränna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0