Ett par härliga dagar

Igår var vi på Strömsbro festen, där var det ponny ridning, hoppborg, fiskdamm, choklad hjul mm. Det var verkligen super roligt tyckte Agnes, Freja sov hela tiden så allt gick super smidigt.

Agnes väntar spänt på att få rida, så som hon har längtat!


Agnes fider här på Pippi, hon kunde kliva upp själv på hästen och hoppa av på ett korrekt sätt, jag blev verkligen imponerad. Det märks att hon vill bli en hästskötarkurs tjej.. :)


Innan vi fortsatte till Engeltofta för lite sandgrävning fick Agnes genomgå en förvandling och bli en fjäril.


Idag var vi på cirkus i Boulongerskogen, biljetter hade vi hämtat gratis på turist byrån. Som sällskap hade vi Albin, Therese och Elma


Detta var enligt mig höjdpunkten med cirkusen... Åhhh, vilken snygging! Han skulle gå ut gymnasiet nu i sommar så lovligt byte ;) men jag har ju mitt på det torra men titta får man väl?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0