Hälsingland

Om ett par timmar åker jag och tjejerna norrut, vi ska möta upp Katrin med barn samt Anna med barn för att leka och sova i en stuga över natten. Det känns som ett lagomt projekt, Agnes är spänd och vill åka nu helst nyss.
De som vi ska möta upp ska gå på Järvsoo nu det är därför vi tar det lugnt då Freja inte skulle vilja ligga i vagnen under den rundan man går (det regnar massor där därför skulle hon behöva ligga i vagnen eftersom jag inte har regnkläder åt henne).

Nu på morgonen har det varit väldigt tjafsigt, det är konstigt för det är precis som om Agnes känner på sig att idag har mamma mycket att hinna innan vi kan åka så idag kan jag inte göra nåt själv! Inte äta, inte klä sig mm. Men men nu är vi nog packade och klädda, väntar bara på att Freja ska vakna så jag kan mata henne innnan vi drar norrut.

Hoppas Roger hinner bygga lite golv kring poolen om vi är borta en kväll..

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas Hälsingland var trevligt! =)



Jobbar på butiken, mitt andra jobb börjar jag på i januari igen.

Hoppas freja är feberfri, inte roligt när de små är sjuka! =(

Theodor vägde 7,5 så du var ganska rätt ute! Haha!

Min lilla 5-månaders kille...blev det igår!



Nästa vecka är jag ledig måndag och helgen så det var inte så mycket...är det ok om vi tar det veckan efter?? Då jobbar jag inget mer.



Nu är det dags att duscha, ska snart jobba...lång dag idag, 8:45-19:10. Men det ska väl gå det också! =)



Vad ska ni hitta på?

kram!

2010-07-01 @ 07:47:48
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0