Härliga midsommarafton!

Idag ska vi åka till mina föräldrar för midsommarfirande. Vi ska samlas vid tolv och äta vid ett samt vid halv sex.. vi får väl se hur väl tiderna hålls för även min brors familj ska komma och de är tyvär inte de bästa på att hålla tider, de är rent utav riktigt dåliga på det! :)men de kommer iaf!
Under dagen blir det små lekar och tävlingar kanske några ger sig iväg till Vretas för dans kring midsommarstång men vi får se hur vädret blir.
Jag ansvara för köttbullarna och lite snaskig choklad, hoppas mitt hemmapul smakar!

Trevlig midsommar till er alla och behöver jag säga att som vanligt när vi ska göra något så kan inte Roger.. men han kommer senare. :(

Kommentarer
Postat av: lucke

Glad midsommar :D

2010-06-25 @ 11:49:58
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0