Satans myggor

Igår var vi ut till "Albins bönan".. där var det kyliga vindar vid vattnet och myggor i solen en bit upp på land.. och ikväll är det myggor överallt (kan bero på att jag har haft altandörren öppen medans att jag hämtade Freja ifrån bästa grannarna).
Hoppas att midsommarafton bjuder på annat än på mygg!

Imorgon gäller det att plocka undan grejor som jag slarvat med under dagen samt steka köttbullar och rulla vita choklad bollar. Och ja jag måste även ställa väckarklockan på halv åtta om jag ska hinna göra en midsommarkran åt Agnes som hon ska ha med till förskolan då de ska ha midsommarfirande.. Det låter mysigt, synd att inte vi föräldrar är inbjudna till dans runt midsommarstången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0