Sommarfest på förskolan

I eftermiddag har jag varit på sommarfest med Agnes på hennes förskola (Freja var oxå med). Det var väldigt trevligt. Barnen sjöng, det fanns tipsrunda, såpbubblor och ansiktsmålning.


En mycket glad ekorre!

Tidigare idag var vi i Valbo och hälsade på goda vänner, tyvärr var barnen inte på sitt bästa humör och dispyterna avlöste varandra ideligen. Tyvärr så började allt fel när vi möttes så det la väl grunden för det fortsatta beteendet.
Den här familjen älskar jag innerligen så allt tjafs betyder inget för mig, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Agnes verkar vara på topphumör, fin hon blev i ansiktsmålningen =)



Vi satt på Ronja röverdotter och åt lite mellanmål när ni åkt, jag tror det gjorde susen! Efter maten blev det fotbollsskola och det gick fint!



We love ya too =)

2010-06-07 @ 21:27:28
URL: http://theresegudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0