Stora L:s födelsedag

Dagen  började med att jaga en present till L som fyllde 11 år idag. Omgående fann vi det vi önskade dock en storlek för stor så vi fortsatte att leta och leta i ett par timmar men fann inget bättre så till slut körde vi på första valet. Det blev en stor hit! Vad härligt det är när man ser att någon verkligen uppskattar det man köpt, då är alla hundralappar väl investerade.
På kalaset fick vi härlig plockmat med frukt och fika jag blev kalas mätt.

Tidigare idag var vi hos Therese, Albin och Elma där lektes det både i lekpark och i vattenspridare. Jag var så trött och inte vid mina sinnens fulla bruk när vi lämnade Valbo.. jag lastade in cykeln som Albin skulle få låna.. så nu lär jag be honom om ursäkt och frakta tillbaka cykeln- yrpanna!


Kommentarer
Postat av: therese

haha...trodde deet var damen som bestämde sig för att inte låna ut cykeln =)

2010-06-22 @ 12:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0