Uppsala

I morse ringde jag till Therese redan vid åtta och började att bearbeta henne om att åka till Gränby.. och kan man tänka sig hon gav med sig så vi tog våra ungar och drog iväg.
Jag hade en riktigt bra dag, trevligt sällskap!
Med oss hem hade jag åt Agnes: hårsnoddar, kofta, barbiedocka, hårband, åt Freja: kortärmad klänning, leggings, åt mig: ett par capri mysbyxor-super sköna!, bullpapper från Lagerhause, smörkniv och en liten bröllopspresent åt svägerskan och hennes karl.

På kvällen har vi cyklat, det är nästan det enda vi gör sedan Agnes lärde sig cykla utan stödhjul.

Nu är det dags för Frejas nattblöja och nattutte..

God natt, kram

Kommentarer
Postat av: Lena

MMm, jag älskar vår gård, just ytorna! Mycket möjligheter.



Åh, GRÄNBY!!!

Saknar Uppsala jättemycket och nu när de byggt ut Gränby är det väldigt bra där.

Bra gjort att få med dig Therese!! =)



Ja, Lagerhouse är verkligen en ganska onödig butik! Jag köper alltid presentpapper där för de har väldigt härliga! Men annars har jag nog inte köpt nåt alls där...haha! =)



Vore skoj att ses. När har ni tid??



kram!

2010-06-15 @ 12:22:28
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0