En stor dag

Vår förmiddag blev ganska intensiv då vi vaknade en timme senare än vanligt! Vi skulle till öppna förskolan samt att vi skulle förbi hos bästa vännerna familjen G/B då deras barn skulle opereras idag. Anledningen till stoppet hos dem var att vi skulle lämna en present till barnet som så duktigt skulle klara av en operation, det var värt att uppmuntras tycker jag!

När allt var ordnat inför dagen med alla måsten och med alla måsten som måste packas drog vi iväg.. väl på öppna lekte vi och pysslade massor. Agnes lekte mest med ett kusinbarn till mig. Freja sov så väldigt att jag var tvungen att väcka henne innan vi skulle vidare för lunch på IKEA och därefter skoshopping.

På IKEA åt vi köttbullar, mm det var gott. Men Freja åt som vanligt ingenting alls..



Nu på kvällen har jag varit i skolan och övat mitt teckenspråk, det är mycket och man vill kunna allt på engång! På vägen hem har snön bildat det vackraste landskap! Denna bild tog jag från vår altan när jag kom hem.


Dagen som kommer bjuder på kålpudding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0