En kort dag

Tiden går så oerhört fort, man vaknar, duschar, äter sen har man lämnat Agnes på förskolan och vips så är det dags att hämta henne fem timmar senare.

Idag under de fem timmarna hann jag bara träffa min mamma en snabbis på Estraden där de haft utförsäljning av diverse småplock, skinnkläder, leksaker, vuxen/barn kläder mm. Med mig därifrån hade jag en liten fleecedress, en prinsessbok, fleece vantar åt mig samt ett par halvfodrade regnvantar åt Agnes och allt dett för 178:- så ja, jag är väl ganska nöjd (billigare kan det alltid vara...). :) När vi var på Estraden fann jag ett fleece set som T efterlyst så jag ringde henne så snabbt jag bara kunde men skulle hon ha det då?! NÄÄÄ!!!

När jag hämtat Agnes åkte vi direkt till Valbo och mormor där vi åt mellis, lekte och umgicks. Vi kom inte hem förräns efter 18, och oj vad bråttom det blev att laga mat! Naturligtvis hade vi blivit erbjudna mat i Valbo men envis som man är så skulle jag hem och laga mat åt Roger oxå.
Att äta blev det diverse, crepes med kantareller, klyftpotatis och lövbiff och pannkakor.

Nu sover barnen och jag är kluven inför imorgon, vad ska vi göra?! Halv nio ska vi ialla fall till tandläkaren med Agnes..
Ni då, vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Therese

Kluven?? Hur menar du? Traktormuseet i Hille står ju på schemat =)

2010-10-07 @ 21:02:57
URL: http://theresegudmundsson.blogg.se/
Postat av: Johanna Olsson

Men när och hur är det tänkt? Jag behöver tider och tankar för att kunna planera...

2010-10-07 @ 21:38:13
URL: http://johannaxolsson.blogg.se/
Postat av: Lena

Här har vi dammsugit, gjort rent toaletterna och torkat golven! Tuva har hjälpt till och Theo sov!



Nu sitter Tuva-Li med en helt ny play-doh-deg som hon beställde och som vi gjorde iordning efter städningen. Theodor kryper omkring och jag borde VERKLIGEn ta en dusch! Haha!



Vad göra resten av dagen? Ingen aning. Haft fullspäckat schema några dagar så en hemma-leka dag med barnen vore skönt! Och en promenad till lekparken i lexe får det nog bli efter lunch!

Hör av er om ni har lust att hänga på...men såg ovan att ni kanske skulle till Hille! =)



Ha en skön helg!!! Kram!

2010-10-08 @ 10:14:00
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0