Febrigt

Vår dag började med massor utav mys i den varma sängen innan vi gick upp och möttes utav kylan som uppstår nattetid då vårt element är urkopplat..
Agnes var törstig och extra gnällig så jag kände på hennes panna och det visade sig att hon hade 38.8 så idag blir det soffan och mys för hela slanten. Det är tur att hon trivs där och tycker om att ta det lugnt.
Nu när kylan blir allt större utomhus längtar jag allt mer utomlands.. tänk om man kunde ha råd.. det skulle vi ju ha om vi inte rustade så mycket varje månad, varje månad lägger vi nog 10 000 på material.. om ett par år kanske vi har råd lagom innan man ska börja om att rusta :D

Eftersom vi inte varit utomlands speciellt mycket har vi inte så mycket att referera till och skulle uppskatta ressällskap eller tips om resmål, vart reser du helst?

För att öka chanserna till att få komma utomlands ska jag sätta lite fart med mina tomtar.. alla pengar som de drar in går oavkortat till reskassan, vill du köpa en? (230:-/st)



Trots feber ska jag trotsta och åka till affären för att lämna in min tröja som inte passade.. samt åka till Kerstins grav för att tända ett ljus.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hallåj!



Undrar om det är Albin som har smittat Agnes...(sorry) det verkar vara en smittsam variant..för jag vaknade i ottan med nästan 39 grader jag med..



Just nu har febern gått ner för min del, med en del del alvedon ;) men man är lagomt slak ändå..

2010-10-15 @ 12:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0