Kanelbullensdag!

Åh vad gott det låter.. men men.. Vi ska få främmande men vad har jag att bjuda på?! Jo det är klart att det finns kanelbullar men köpta! :S De är från Agnes kalas..ajajajaj.. Ja ja, jag hoppas att de slinker ner i barnens mage ändå, kanske kan piffa till dem med lite glasyr och strössel. hmm...

Denna dag började med ett samtal av Therese som var på väg till terminens första skoldag och hon undrade vart hon skulle ha sin första lektion, yrpanna! Jag fick logga in på Bb och leta tid och plats åt henne, hoppas det blev rätt och att hon fick en bra första dag.

Själv så blir det skola ikväll kl.19 då min kvällskurs börjar. Roger får det svettigt ikväll då det blir hans första dag ensam med barnen..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för idag! =)



Hoppas kursen ikväll gick bra!



Kram!

2010-10-04 @ 20:21:32
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0