Ledig fredag...

Ledig fredag betyder fullt ös! Dagen började med ett besök hos tandläkaren med Agnes, tänderna såg jättefina ut så det var väl bra.
Sedan hem för att mata och lägga lillan. När Freja vaknade skyndade vi oss iväg för att gå på babysång i Hille där vi skulle träffa några andra mammor. Egentligen tycker jag inte om att åka till sådana ställen, hatar när folk glor utan att säga något, vuxna som jämför och värderar, lägger en i fack..

När sången var slut åkte vi till traktormuseet i Hille, där skulle några andra mammor hänga under dagen de var som tur var där när vi kom så Agnes fick leka lite men de hade ju varit där sedan elva så de började strax att packa ihop. När vi ska åka börjar Agnes att gråta, hon får inte leka mer med sin kompis :( Det börjar att bli tufft nu när de är större och väljer sina kompisar själv utan föräldrarnas inblandan, denna gång blev det mitt barn som blev utanför men förhoppningsvis är det inte ett mönster som upprepas. Hon är fortfarande småledsen (två timmar senare) när man försöker hitta på något, hon vill inte, vill bara vara med A.
Trevligt var det på museet i alla fall där barnen kunde leka inomhus  och utomhus, fika fanns att köpa och försäljning av diverse målade glasprodukter. Det var trevligt, litet men trevligt så det får vi göra en annan dag igen en längre stund.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh lillskruttan då =( Ja det blir verkligen svårt nu när dom som sagt väljer lite mer själv vem dom vill leka med....



Men vi (iallafall JAG) vill absolut träffas o leka en annan dag!



Min busunge har nu dragit iväg till Lova och Elma sover i vagnen..lugnt o skönt för mig ;)



Snart blir det nog ändring på det, då Elma strax vaknar o dom stora busarna kommer hit istället =)



2010-10-08 @ 15:24:42
URL: http://theresegudmundsson.blogg.se/
Postat av: Johanna Olsson

haha, ja ena stunden tvärlungt men nästa fullt ös!

Men visst absolut vill jag träffa dig med :) men visst är det svårt när barnen börjar bestämma allt mer.. då får vi vuxna boka middagsdejtar i fortsättningen.

Kram, kul att ses en sväng

2010-10-08 @ 15:35:21
URL: http://johannaxolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0