Måndagskalas

När min kvällskurs i teckenspråk blev inställd pga sjuk fröken så fick det bli kalas då en god vän fyllde 40+ ;) Efter kvällmaten slog vi snabbt in ett spel (Let´s dance) hon blev glad dock med inslag av ironi men skulle nog prova spelet efter mitt förslag om att dricka av sin mans sprit som han fick när han fyllde under sommaren.

Kortet knäppte vi på kvällens stjärna när hon öppnade och vi sjöng "ja må hon leva.."
Hos Anna fick vi gott kaffe och choklad tårta, mmm... det är nog det bästa jag vet det är tur att man har lite karaktär när man är borta så att biten inte blir alltför stor. Dock hällde Annas man Åke på vaniljvisp efter eget tycke :)

Kvällen blev kanon i detta lättsamma och trevliga sällskap. Tack snälla ni. ♥



I övrig så har vi tjejer varit till Mikaelsgården i Valbo under förmiddagen där Agnes fick leka av sig lite, det blev en jättebra förmiddag. Trots den positiva inställning till förmiddagen så inträffade något mindre roligt då jag lagt dit barnkläder till försäljning.. men har de blivit sålda?! Nä... de har blivit snodda, jävla snåljåpar! Hoppas ni trillar på plaggen och bryter benen! så jävla dåligt på ett sådant ställe!
På vägen hem stannade vi på Rusta för att kolla lite men jag blir såå förbannad när man handlar något ena dagen och två dagar senare är det 70% nedsatt.. :(
När vi sedan kommit hem damsög jag samt torkade golv plus dammade  medan Freja sov och Agnes såg på lite film.

Kommentarer
Postat av: Lena

Fy vad trist med kläderna som blev snodda, varför gör man så???

Skulle aldrig göra så och sen VÅGA sätta på mitt barn kläderna...suck



Hoppas du har en fin dag!

Gick det bra på kursen i måndags?



Kram!

2010-10-13 @ 10:09:21
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0