En fullspäckad fredag

Dagen började med en härlig promenad till ICA i Strömsbro där vi inhandlade lite potatis och frukt, på vägen hem stannade vi vid Tallis och lekte en liten stund. Freja hade dock vaknat redan inne i affären å jag hade ingen lust att amma utomhus i förmiddags då det var lite småruskigt.. Det var ganska tungt att ha Agnes på ståbrädan och gå i raskt tempo men för mig gjorde det nog gott med lite extra vikt :)





När vi kom hem ringde vi och frågade om Albin med familj ville komma och äta lunch och leka lite och de svarade ja! Det blev en händelserik dag.. tänk att det börjar bli så svårt att dela med sig av sina saker igen, trodde detta var avklarat i tidigare ålder men tydligen kommer det igen.
Till slut hamnade ungarna i badet, Albin är heeelt galen i vattnet. Såå duktig och håller andan och stoppar huvudet under ytan. Agnes blev imponerad och började lite smått träna även hon men de är så olika, han tuff och vild hon försiktig och rädd.

Nu sover tjejerna och det är väl dags för även mig att lämna in då Agnes ska iväg med sin farfar och extra farmor till Stockholm i morgon bitti, de åker halv nio och kommer åter till Gävle 12 timmar senare, det blir verkligen en heldag med tåg, taxi, båt och skoj! Måste dock medge att jag är lite nervis över att låta henne åka, men mest för att jag kommer att sakna henne och vill ha henne för mig själv men det får jag åsidosätta och se vad hon mår bäst av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0