Fortfarande trött

Ja visst är det helt otroligt att en kväll med party (ioch för sig oxå en lååång tid av sena kvällar) skulle göra mig såå trött?!
Ett par vänner saknade jag på festen men det är inte lätt för andra att veta vilka man vill ha på sin fest. Jag är så nöjd med de som var där (tur att det inte var någon jag inte ville ha där, det var tydligen väldigt nära).

Idag blev det en omväg när jag gick för att hämta Agnes på förskolan då vädret varit så underbart idag. Solen har värmt ordentligt, vindstilla och halkfria cykelbanor å jag går ut.

Igår loggade jag in på facebook vid 9.30 och vips ringde telefonen å bästaste Siv kom förbi, eller förbi kanske man inte kan säga för hon lämnade oss vid 21.. Elva timmar tillsammans var hur härligt som helst. Vi var även effektiva under tiden vi träffades för vi handlade lite utav de presentkort jag fått på min födelsedag samt att vi var och handlade lite mat.
Fler sådana kvällar och dagar är välkomna!

vill skicka en liten tanke till Therese som åter fått gått och jobba efter lååång föräldraledighet, måste vara konstigt, både roligt, skrämmande och förväntansfullt. Kommer ialla fall sakna dig på dagarna, konstigt att inte kunna ringa dig när jag vill. Hoppas vi ses snart.

En tanke till B oxå som varit sjuk, hoppas du mår bättre, love U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0