Jaha, var börjar vi idag då.. ?!

Okej, vi gör ett försök att uppdatera er läsare. Jag kan dock inte garantera att jag fortsätter med det då jag inte finner någon glädje i det då endast två behagar kommentera trots att jag vet att ni är många som läser...

Agnes har blivit en hejjare på skridskor denna vinter å det är delvis beroende på att hon lärt sig åka inlines så bra så balans och rörelser har tränats.

Agnes går även på gymnastik där hon är super duktig när hon behagar vara med :) Hon är lite svår övertalad..

När jag fyllde år bjöd jag på denna smarriga choklad tårta! Den var jättegod, synd att DU inte kom och smakade :)

Vi har hunnit varit på sjörövar kalas och denna outfit sydde jag till Agnes.

Då vi har köpt ny bil tyckte jag att det behövdes nya bilfiltar åt barnen, så jag gjorde två som den nedan. de är super mysiga och mjuka.

Freja myser gärna med sin Hello Kitty som hon fick i julklapp, lillan väger nu 8,1 kg och är 74 lång (knappt 11 månader).

Frejas rum
Freja har fått vårt gamla sovrum, där har vi målat om och sytt gardiner.

idag byggde vi ihop prinsess tältet åt Freja, prickarna ni ser på väggen är små fjärilar.

Vårt sovrum
den här texten leder en ner mot sovrummet..






ursäkta att jag inte bäddat :)

Så nu får vi se hur det blir med inlägg i fortsättningen.. Kommentera gärna så blir det roligare att dela med sig av vår vardag.




Kommentarer
Postat av: Lena

Hej hej! =)



Hoppas verkligen fler behagar kommentera för jag vill ju att du fortsätter blogga! ;)



Vad kul med skridskor, Agnes ser ut att kunna åka riktigt bra...skoj!!!



Vilken smarrig tårta, verkligen synd att inte JAG kom och smakade den! Baka en ny och ring mig!!!



Vad fint du har gjort där hemma, riktigt fina rum!!!

Duktig du är som har målat och tapetserat, önskar jag kunde vara lika bra på sånt!



Vad tycker du om nya bilen då? Funkar den fint?



Kram kram!!!

2011-02-22 @ 19:33:57
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja men du det var på tiden ;) JAG smakade den smarriga tårtan ;)



Så fint det ser ut att bli i Frejas rum !



Vi kommer gärna o hälsar på nån dag..när tid finnes ;)



Hoppas du fortsätter blogga!



Kram



2011-02-22 @ 19:45:27
Postat av: tess

Roligt att su skriver igen :)

Den där chokladtårtan såg ju hur god som helst ut. Kan du inte skriva ut receptet ;)



Ha en bra dag/ Tess

2011-02-23 @ 14:43:36
Postat av: Frida

Gud va fint ni fått det i sovrummet!

Jag kan tyvärr inte hjälpa dej med den frågan, har inte kommit så långt med min mobil än;p

2011-02-24 @ 13:27:22
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0