Äntligen

Äntligen är ordet jag känner nu när hemmet börjar likna det det var innan Agnes fyllde år och vi hade kalas. Krävs dock lite mer tid innan det är återställt och plats funnen för alla nya fina leksaker, hon fick bl.a: 5 barbie, 2 barbie hästar, princess klänning, princess skor, princess handduk, princess duschkräm, prinsess bok, rittavla, tatueringar, vägkritor, vägkritor-3D, barbiekläder, tröja med my little pony, ljudböcker, flip flop tofflor, princess mygg och flaska, princess ryggsäck mm. Ja, jag vet princess princess princess men vad gör man? Jag har aaaaltid sagt att jag vägrar köpa alla princess grejer men det är ju det enda ungen vill ha! Hon är supernöjd med allt, så tack igen för alla saker som nu måste stuvas in i lådor och skåp.. ;)

Har någon någon tanke om EFX armbanden? Funderar på att köpa åt mig och Roger (kanske det skulle vara bra för hans migrän) och kanske till far i födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0