Väggmålning

Nu är mitt projekt klart, det blev texten: Friendship & LOVE, mesigt eller?
Jag har målat på fri hand, det blev väl så där men på håll är det ganska fint, förutom lite snett kanske.



Hittade även ett snyggt nagellack häromdagen som jag bara var tvungen att köpa! Oj bilden visade inte mina naglar från den bästa sidan och oops tajm att ta fram acetom och ta bort kladdet..



Häromdagen kom jag på att på sommrarna när man var liten fick man alltid håret insnurrat i trådar och vips så hade jag gjort två på Agnes, på bilden syns den som hon är mest nöjd med- AIK. Den andra är rosa, blå, grön, röd och lila.


Freja är verkligen intresserad av allt som Agnes gör, det är roligt att se och uppleva ett litet barns uppväxt igen! LYCKLIG!!!
Roger och Agnes har åkt till Plantagen eller Granngården för att inhandla en ny grävspade då våran bästa gick rätt av igår vid grävning. De skulle även passa på att häma Frejas pass på polisstationen, så nu fattas bara en resa.. har du en över?

Kommentarer
Postat av: Therese

snyggt det blev med väggmålningen!!!

Ska ni utomlands???

2010-08-18 @ 21:39:48
Postat av: Lena

Riktigt snyggt målat!!! Duktig du är! =)



Jaså, ska ni dra utomlands, härligt!!!



Vart och när?

2010-08-19 @ 09:34:54
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Johanna Olsson

Hmm, nja.. utomlands.. det är en önskan så jag tänkte vara förberedd utifall Roger får samma känsla.. Har ni några resförslag?

2010-08-19 @ 10:20:58
URL: http://johannaxolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0