jaha nu var det dags igen..



Jo men precis, nu är det Frejas tur att ha vattkoppor. De syns inte på bilden men de är där, överallt..
De rackarna upptäcktes under vår utflykt till badhuset under fredagen. Det blev bara till att stiga upp ur vattnet och stackars Agnes fick knappt bada. Det är såå typiskt när man äntligen har tagit sig iväg ensam med de små så blir det på detta vis.


Slipade lite spackel igår innan sängen lockade. Mitt hår blev alldeles vitt av dammet. Tyvär så känner jag mig så här gråhårig redan så det måste nog bli en färgning.. :(


Idag är Roger och Agnes på 4 års kalas, vi håller oss hemma då kanske det är barn och vuxna som inte vill ha vattkoppor lagom till julafton.

Ikväll är det tänkt att Agnes ska sova hos mormor och morfar, hoppas det blir av!

Var på förmiddagen ut för att fylla på mat åt fåglarna då jag upptäckte att hela gården var upptrampad utav rådjur. Skade djur inne, skadedjur ute.. story of my life

Kommentarer
Postat av: Therese

Herrejissanes va länge sedan det var vi såågs...Freja växer ju som ogräs ;)

Åh du då som redan blivit gråhårig o allt ;)

2010-12-11 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0