Hipp hipp Hurra!!

Idag fyller min kusin Fiona 18 år! Det är helt otroligt att alla växer upp och blir äldre fast jag fortfarande är 23.. Jag och tjejerna åkte till Sandviken för att gratte henne och kolla in hennes och hennes mors nya lya. De hade det riktigt mysigt. Fikat var toppen: choklad muffins, kladdkaka, jordgubbar plus diverse andra choklad kakor.
Presenten som vi hade med oss var ett halsband med smycke på som hennes namn var stansat på (Fiona). Jag beställde smycket av Therese som snabbt arbetade ihop en fin present (tack snälla du för att du har jourtider för oss som är ute i sista sekunden..) www.personligapresenter.webb.se



Med på kalaset var även mina småkusiner som är 5, 8 & 11. Agnes lekte med dem och här är hon med Alice (den älsta).



Nu har jag precis avnjutit en kvällsmacka med pepparlax på.. mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0