Favorit i repris

Så idag var det Leklandet som stod på schemat, å roligt fick vi.
Tyvär så uteblev sällskapet då mamman kämpade med ett prov i skolan och det var mastigare än beräknat så tiden rann iväg, hoppas dock att hon blev godkänd med råge.

Freja sover väldigt dåligt på dagarna och äter knappt någe, tror hon har ont i munnen då hon oxå är väldigt gnällig och svårroad. Det har ploppat upp tre tänder på bara några dagar och kanske är det fler som pockar på?! Lillgumman har nu fem tänder.

Nu blir det lite soffhäng med funderingar kring livet, om vad som är viktigt och om vad som är oväsentligt för mig här och nu..

Kommentarer
Postat av: Therese

funderingar kring livet? Oj det lät stort...nyfiken

2010-11-19 @ 21:45:17
Postat av: Lena

Har du fått några svar på dina funderingar angående livet?



Javisst är Kesella gott?! Äter det varje kväll!!!

Har typ alltid 4 burkar hemma och numera är det ett måste på min matlista! =)



Allt bra med er?



Kram!!!

2010-11-21 @ 22:13:53
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Johanna Olsson

Livet.. ja ni.. vet fortfarande inte vad som borde prioriteras men vet att det är för kort för att slösas bort!

Hur jag ska leva till fullo vet jag ej än men ändringar lär det bli.



Dagarna rullar på å så länge barnen är friska så vi kan njuta av varandra är det toppen! Älskar mina små.

2010-11-22 @ 15:10:46
URL: http://johannaxolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0