En kväll på stan


Idag kom Roger hem halv sex så vi åt och packade in oss i bilen för att köpa jeans åt Agnes. Medan vi går på stan kommer vi på att Roger inte varit där för att köpa kläder sedan Kerstins begravning..
Med oss hem fick vi två par jeans åt Angnes, de med rosa mudd är fodrade.
Ett par rosa tights åt Freja från rean kunde oxå följa oss hem.


Roger fick oxå lite nytt, ett par byxor, tröja och skjorta. Med presentkort blev den totala kostnaden för allt 730:-, annars skulle det blivit närmare 1600:- det är precis sådana shopping turer som jag gillar.

Men jag då, fick inte jag någe?! Nä inte idag.. igår innan jag var i skolan fick jag en timme på stan till att inhandla en ny bh då båda bågarna gick av i en annan under gårdagen.. Men visst skulle jag oxå vilja ha något nytt men kanske tomten kan ha med sig något.

Idag har jag förövrigt putsat alla fönster så de är redo för vinter säsongen, hoppas bara att jag inte gjorde det för tidigt så det lär bli en till sväng. På somrarna putsar jag nog fönsterna minst var tredje vecka eller säger vi var fjärde ljuger jag inte!

I morgon blir det 1 års kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0