Dax för sängen

Jaha nu är klockan snart halv tolv och jag är nyss uppkommen från källaren. Igår blev klockan 00.00 innan jag kom upp därifrån.
I källaren håller jag på med spackling av väggar (klart nu) samt att måla taket (en strykning kvar). Imorgon siktar jag på att börja tapetsera "ytterväggen" med easy cover för att sedan kunna måla kvällen efter.
Jag har även endel jobb i trappan kvar, det kommer säkert att ta flera kvällar att komma i ordning med den..

Jag skulle såå gärna vilja att allt var klart tills min födelsedag men då måste vi hoppas att det inte kommer nå snö eller att det blir halt så Roger måste ut med traktorn.. Han behövs hemma då jag INTE ansvarar för rördragning till element mm.

Roligt är det ialla fall och snart snart ska det bli klart, då är det bara att måla om vårat gamla rum åt Freja! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0