Frejas första godis..

Ja men visst det är sant.. idag hittade Freja en saltlakrits fisk under bordet efter att storasyster slaffsat lite :D
Den var tydligen så god för ögonen lyste av lycka och fisken tuggades sönder allt mer och mer. Trots lyckan av att funnit en godis spottade hon ut den.


Här är en bild på snögubben, eller gumman. Hon står vid infarten till vårt hus och välkomnar vänner och familj, resten skrämmer hon bort!


Vi gick ut på eftermiddagen igen för att bygga en till snögubbe men tji fick vi då temperaturen drastigt sjunkit och gjort snön hård som is... Trist men tur att vi var framme på förmiddagen och rullade.

Nu sover maken skönt på soffan bredvid mig, barnen sover även de så jag passar på att blogga lite sen funderar jag på om det blir källaren med gipsning eller soffan med ett glas coca cola, hmmm

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA! Vilken tur hon hade ;)



Såg att du hade ringt, jag ringde upp dig nåra gånger..men ni svarade inte heller =P



Kram

2011-01-08 @ 13:19:49
Postat av: Lena

Haha! Gofisan då!

Theodor är inte sån som spottar...hittintills har han käkat upp allt han hittar...dock inget godis än men han smaskar gärna i sig gamla smörgåsbitar som man har glömt att städa upp under hans stol osv. Våran lilla hund! Haha!



Härligt med blötsnö så man kan vara lite extra kreativ med snön! Snögubben blev ju jättefin!!! =)



Hoppas ni haft det bra på leklandet idag! Kram!

2011-01-08 @ 20:29:02
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0