Första dagen på förskolan efter semestern

Imorse väckte jag Agnes efter vår sena fisketur, hon sa att hon inte var utvilad och att jag skulle komma tillbaka senare.. :)
Freja fick jag oxå väcka så att vi skulle kunna komma iväg i tid. Det är otroligt hur bra mina barn sover och det är sååå skönt! Jag vet inte hur det skulle fungera utan sömn?!

När vi kom till förskolan blev Agnes eld och lågor när hon såg alla sina vänner, allt hon ville berätta om var som bortblåst.

Freja sover så mamman ska kolla på arbetsförmedlingens hemsida för att se om det finns några jobb..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra? =)

2010-08-17 @ 11:07:04
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0