Fick ringa efter Roger

Usch idag blev jag sämre för att åter blivit bra igen..

Strax före lunch idag var jag så dålig att Agnes själv ringde efter Roger för jag kunde inte ge tjejerna mat, Agnes tog själv saft och vindruvor så länge och till Freja gav hon kexlådan och ett helt äpple.
Som tur är gick det bra för tjejerna att äta, tror att jag fick en släng av migrän. Blev helt utslagen, ont över ögonbrynen och spydde som bara den.

Roger stackarn stressade hem (tog dock en timme) när Agnes ringde och gav tjejerna mat och mig medicin för jag klarade inte heller av att ta mig till köket och ville inte att Agnes skulle klättra i medicinskåpet. Nu några timmar senare mår jag bra och Roger har åkt till jobbet igen.

På förmiddagen idag ringde de ifrån en annan förskola och erbjöd mig ett vikariat (start i januari) som jag tyvärr oxå tackade nej till. Men glad är jag då de väljer mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0