Vackra sommarkvällar

Idag har vi varit effektiva, det har damsugits, torkats golv, tvättat bilen, våttorkat i bilen, dammtorkat inne, städat badrum.. På eftermiddagen var jag och tjejerna till Valbo en sväng, det är härligt att komma iväg och känna gräs under fötterna men det står nog inte på så kan vi oxå gå på våran. Den börjar bli ganska grön, det är dock fläckvis.



Imorse badade Freja, eller kanske jag ska kalla det för att duscha.. Jag lägger henne på halkmattan och duschar sedan henne med slangen å vad hon tycker att det är toppen.


Kommentarer
Postat av: THERESE

åh det var ju det sötaste jag sett på länge =)

Gounge!!!

2010-07-18 @ 21:12:20
Postat av: Lena

Visst är de roliga de där kritorna man målar på vägen med? Tuva-Li älskar sina och jag måste snart köpa nya..



Vi lägger också Theo i duschen men på en handduk..äger ingen halkmatta...måste nog inhandla en snart! Haha!

Tror de små tycker det är skönt att svalkas i värmen!



kram!

2010-07-18 @ 23:21:13
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0