Åhh, vilken härlig dag!

Idag har solen lyst över mig och på mina fotspår.. Idag var de kyliga vindarna från igår avtagande och jag kunde känna solens strålar värma lite extra idag.

När jag skulle hämta Agnes idag på förskolan fick jag traska vidare för hon hade följt med en kompis hem. Agnes och F leker väldigt mycket på förskolan så det är kul att de kan umgås lite hemma oxå. F är verkligen en glad och pigg tjej, de leker kanon tillsammans och båda har så starka viljor så de får verkligen träna konflikthantering, de verkar göra det bra då de är så bra vänner.

Nu äntligen har Freja somnat, hon är vaken alldeles för mycket på dagarna (enligt eget tycke..) så jag lär nog väcka henne så hon får äta kvällsmat.. eller vad tror ni? Hon åt vid sex så jag är rädd att jag blir uppe i natt eller väldigt tidigt i morgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Lena

Halloj!



Haha, jaaa du...vad skulle jag göra om ormen låg där skadad? Haha!

Antagligen ingenting. =)



Vi måste ta en tur till Boulongern snart igen, Tuva-Li pratar massor den stoooooora lekplatsen! Haha!



kram kram!

2010-06-03 @ 11:47:14
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0