Har hunnit mycket idá..

När vi vaknat och gjort oss iordning så gjorde vi en midsommarkrans då Agnes förskola skulle fira midsommar idag. Den blev riktigt fin men som alltid aningen stor.. :( På förskolan dansade de kring stången samt åt korv med bröd och jordgubbar och glass. Medan Agnes var på förskolan stekte jag köttbullar, tvättade, diskade och lekte med Freja och ja visst sola oxå!

Efter förskolan fick Agnes gå till sin kompis E.O där lekte de utomhus och badade. De lyckades även lura på mamma T massor med glass från glassbilen.



Jag fick bland annat en lamineringsmaskin i studentpresent så idag gjorde jag iordning ett memory som jag tänkte lämna i Valbo hos mor och far så Agnes och hennes småkusiner kan leka med det (motiven är på personer i släkten).

Till middag åt vi hemlagad potatismos, laxgratäng och ärtor det blev mmmm... Super gott!

Häromdagen var vi ut till Bönan och vilka härliga bilder jag fick ta på barnen under tiden de var sams.. Här följer några:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0