Monkan har flyttat hem..

Lilla lilla Monkan åhh vad jag saknar dig.. men klarar du inte att gå på lådan så kan du inte bo hos oss. :( Det var med stor sorg vi lämnade tillbaka dig på katthemmet idag! Du var så supersöt och gosig.

Idag hade jag turen att Freja sov mitt på dagen så jag har faktiskt solat i nästan två timmar idag-härligt!

sitter här i soffan och klockan är halv elva och vem har jag bredvid mig? Jo, Agnes! Jag orkar inte tjafsa å få henne i säng idag känner att det är lite av Rogers ansvar oxå så nu sitter vi här och kollar på fotboll. Jag tror dock att hon börjar bli sugen på att bli nattad nu så vi går nog och borstar tänderna igen och läser en liten saga. Ja, så klart att Freja sover, hon somnade kvart i nio.


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad trist med Monkan!!! =(((

Hoppas ni finner en ny vän.



Jaså, Agnes ville inte sova, ja man får välja sina strider...skulle man ta fajten varje dag om allt så skulle man väl dö av utmattning!



Kram på dig!!!

2010-06-18 @ 08:13:58
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0