Snart klart.. eller inte..

När jag vaknat, duschat, matat Freja och ätit frukost ringde jag till mamma och pappa för Agnes hade sovit där under natten. Agnes hade tagit sovmorgon så de hade inte ätit frukost än men hon ville att vi skulle komma och hämta henne.
När vi kom fram så somnade Freja i vagnen och valde att sova i flera timmar. Under tiden cyklade jag och Agnes runtom i Valbo, tyvärr så var inte Albin med familj hemma. Vi hann äta mycket god mat samt fika innan lillan vaknade. Hon fick då äta sen åkte vi hem och när vi kom hem somnade hon åter i vagnen!

Under tiden jag var i Valbo med tjejerna så fixade Roger med poolen, det är dags att bygga "altan" runt om! Härligt. Vi kom på den briljanta idéen att vi faktiskt inte behöver fylla på med grus runt om för den luft spalt som blir runt om kan hjälpa poolen att hålla vattnet varmt, så vi gräver för gjutning lite djupare bara så det blir ju ialla fall inget som syns.. och då kommer man åt om något går sönder för då tar man ju bara bort lite bräder istället för att gräva.. SMART



Imorgon blir det stan en sväng eller en lång stund, Agnes älskling L fyller år så vi ska försöka hitta en passande present till honom inte lätt åt stora grabbar.. Förslag är varmt välkomna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0