En helt vanlig dag


Mitt lilla blåöga sitter så nöjd i vagnen när vi ska hämta storasyster. Tror att även hon tyckte om att se all snö på träden.


Detta är Agnes förskola.. varför ska de så såå j...a tråkiga ut för?! Förskolan är nybyggd så jag kan väl tycka att de kunde "piffa" upp den lite. Varför kan de inte se ut lite som Villa villerkulla? Mer färg!


Köpte dessa talgbollar på coop häromdagen, det var 35 stycken i burken för 63:- det tyckte jag var himlans bra pris. Vi matar alltid fåglarna med talgbollar och solrosfrön på vintern. Det är många hundringar som går till de små liven.



Kommentarer
Postat av: Frida

Meen hej!!

Ja visst har hon blivit stor. HUr mycket väger Freja nu??

Tycker det går på tok för fort!



Får vi komma och hälsa på nån dag??:)



Kraaaam på er!

2010-11-16 @ 22:11:48
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Johanna Olsson

Hej, svar på kommentar.. Naturligtvis får ni hälsa på! Freja väger kanske med lite tur 7,3.. :)

Idag står det lussebulls bak på schemat, så ikväll finns det fika.. tänkte försöka äta upp allt då jag ej tycker om frysta lussbullar. :)

Kram

2010-11-17 @ 09:46:20
URL: http://johannaxolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0