Lite frisk luft


På eftermiddagen kände vi alla att Agnes skulle må bra utav lite frisk luft då hon varit feber fri hela dagen och det började bli svårt att ta det lugnt här inne.
Roger följde med ut och när jag ser ut genom sovrumsfönstret ser jag de två skotta av garagetaket.
Bildkvaliteten blev inte så bra när man fotade genom rutan men lite roligt när man skymtar pappan långt där bak.


Väl inne igen var det dags att bära fram julkassarna, men när jag rotade runt i dem insåg jag att det inte var många saker i dem som jag ville ta fram.. Hmm, hur gör vi nu?! '
Jag tog ialla fall fram lite stakar och stjärnor.

Tyvär blev det ett missöde då Agnes "snökula" sprack och allt innehåll rann ut. Som hon tjatade om en sådan förra året och så pajas den i år.. Den hade legat i utedelen och glaset var antagligen för kallt när vi började skaka så glittret skulle flyga runt. Stackars liten, får väl ta en sväng till stan och köpa en ny så fort damen blir frisk.

Tråkigt med vattkoppor just denna helg då vi hade planerat att ta bussen till city imorgon för att se invigningen av bocken. Men men hoppas den inte brinner upp innan vi hinner gå på nära håll och beskåda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0