Jaha, var börjar vi...?!

I lördags hade vi besök hela dagen av Karlssons från Skutskär och som vanligt var det super trevligt. På eftermiddagen kom mina småkusiner, deras mamma och en moster till mig för att gratta Freja i efterskott till dopet samt att Agnes fyllt år.
Blommorna som vi fick var väldigt vackra i höstens alla färger. Nästa gång kommer vi till Färnbo och då ska vi ha Agnes och Rogers cross med för barnen där vill åka lite :D



Elma 1år ♥ Stort grattis till dig som fyllde år igår. Tack snälla familjen för trevligt sällskap och supergott fika. För er som ej känner Elmas mamma är hon full av ideér, den ena bättre än den andra.. Hon har inredningsideér, dekorationsideér och diverse andra ideér så tårtan som hon gjort var såå fin med små rosa blommor på, prinsess krona och små silverkulor som bildade ett band kring tårorna. Sockerkakan var upplagd på ett fat blandat med en chokladkaka så bitarna låg varanan vilket bildade ett fint mönster!
För er som vill se mer av Therese några ideér kan besöka personligapresenter.webb.se



Här är ett brev som Agnes skrev till sin morfar i tisdags.. Naturligtvis var vi tvugna att åka dit och överlämna brevet (mormor fick ett likadant som det stod "mormor" på).
Agnes har verkligen blivit duktig på att skriva (tycker jag) :D Det är intressant att se att alla barn utvecklar olika sidor trots lika ålder.


Nu går jag i valet och kvalet om huruvida jag ska klippa av mig håret.. det tar så lång tid att spara ut när man har krull lockigt hår... så hur ska jag göra?! Vad tycker du (du som sett mig i båda länderna)


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack själv snälla ni!!!



Du är ju verkligen (oxå) en superkreativ människa tycker jag!!!!!

Hittar alltid på massor av kul för barnen, bästa mamman =)



Kram



2010-10-14 @ 20:40:32
URL: http://theresegudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0