Ledi lörda

Nähä inte blev det ledig lördag för Roger inte.. nä han fick åka och jobba en stund på eftermiddagen så här har inget blivit gjort :(
Jag och tjejerna åkte iväg efter lunch för att leverera ett EFX armband till min farmor, tanken är att det ska hjälpa henne bli starkare, få bättre balans samt arbeta bort rematisk värk. Hoppas verkligen att dessa hologram kan göra susen för Dagny så livet känns lite lättare.

Vill du ha ett armband för 300 (ord.pris 400) så hojta till så fixar vi.

Agnes feber är bätte idag men har ändå haft en lugn dag med mycket mys och barbiedockor.

Nu på kvällen har jag letat efter mysbyxa och tröja med SKELETT tryck, vet du var jag kan finna ett fint set? (storleken ska passa Agnes). Har letat på bodega.se men tyckte inte att de hade vad jag letade.

För en liten stund sedan låg Freja på golvet och rullade runt, plötsligt satt hon fast :D

Barnen sover nu skönt och jag gör nog snart sällskap. Har dock haft en bra dag med min familj och det är med ett leende jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Cissi

H&M hade förut en svart pyjamas med skeletttryck på! Min son har en sådan, kolla där om det finns kvar! Är inte alls typ "pyjamasig" utan mer mysbyxa och tröja!

2010-10-16 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0