Snart helg

Snart är helgen här å jag hoppas att Roger är ledig men han vet inte än hur det ser ut på Korsnäs..

Idag har jag ialla fall städat inför helgen då det känns skönt att ha det gjort när man har båda barnen hemma imorgon för då har man ingen lust att feja runt med dammvippa och damsugare.

Ikväll kom min mamma förbi efter sitt jobb och umgicks en liten stund med oss tjejer, det är alltid uppskattat med besök men jag är sååå trött! Vill bara lämna in och gå under jord ett tag, det värsta är väl att Roger kommer tycka att han är den som har rätt att vara trött om han är ledig i helgen. Så som vanligt är det väl herrn som får sovmorgon.

I morgon är det föräldra träff på bvc kl.14 (precis när Freja ska sova..) får se om det är några andra mammor som ska dit annars struntar jag oxå i det då Agnes inte direkt tycker att det är roligt.

Nu har jag stått som värd hela veckan med mat åt diverse människor så vem bjuder i morgon? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0