åhh, vilket väder

Usch och tråk vilket väder det har varit idag!
Mitt på dagen hade Agnes en kompis här så de lekte och åt lunch tillsammans (naturligtvis med inslag utav fyra års tjafs ;)  ).
Därefter satt vi och väntade på att Freja skulle vakna.. hon sov och sov och sov, tillslut väckte vi henne för vi var tvugna att åka till Valbo för att hämta en raka.
Äntligen är kvällen här och sängen lockar med skön sömn. Är lite orolig för denna natt då Freja har svårt att hålla fokus när hon äter tutte, vill gärna kolla på allt annat så jag är lite orolig om hon är mätt ordentligt. Det visar sig :S

Imorgon, loppis.. blää har då ingen lust alls just nu men med nya krafter imorgon kanske allt känns annorlunda jag har då ialla fall plockat fram de saker jag har att sälja för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Therese

Har heller ingen lust med loppis, känns verkligen motigt..kanske vi struntar i det? Eller vad säger du?



Kram

2010-09-25 @ 22:20:43
URL: http://theresegudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0