Hänt en hel del i veckan


I måndags kväll hade vi lite soffmys och har ni sett "lill Roger" de är faktiskt oerhört lika varandra emellanåt!

 
Min stora prinsessa.. buset lyser i hela ansiktet.


På dagen i måndags var vi i Valbo och lekte med mormor. Vi gick på en promenad medan Agnes cyklade, vi tog oss till Valbo centrum och på hemvägen stannade vi vid Spikåsen och lekte på deras lekplats. Tyvär så låg lekplatsen i skuggen så det blev kyligt för oss lättklädda. Det blev snabblek vid varje station så de blev provade. Denna gunga är helt klart en favorit, den röda snurran som syns i bakgrunden är oxå en favorit men det krävs dock att det är två jämn stora som sitter på annars är det jobbigt för mamman som får springa runt med Agnes upplyft.. Men vad gör man inte?! Det positiva; Agnes blir glad att man leker med henne och jag förbränner kalorier :)


Här är mitt lilla bustroll just as we speak.. hon funderar på vad hon ska dra iväg på.. Hon blir om dryga veckan 6 månader, heelt otroligt!


Ikväll ska jag försöka samla ihop loppis grejer då det blir loppis i Valbo på Krogasvägen på söndagen..
Kom dit och fynda vetja!

Kommentarer
Postat av: Amandusleah

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-11-10 @ 15:02:34
URL: http://amandusleah.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0