Volvo

Idag var vi till Enköping och köpte en volvo v70.
En silverfärgad gobit, hoppas jag blir nöjd med den och att inga fel uppstår inom en snar framtid. Saknar redan min Peugeot..

ber åter om ursäkt för min frånvaro här på bloggen, känner mig så trött att jag inte prioriterar detta forum, hoppas dock på vändning då det är jobbigt att vara trött hela tiden.

Nu är Agnes uppe för Roger hade tydligen lovat henne att stanna uppe så länge hon ville ikväll när det är melodifestivalen. Vi får väl se hur humöret är om en timme eller två..

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul med ny bil!

Hoppas du är nöjd med den!!! =)



Kram!

2011-02-13 @ 14:27:11
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0