En dag full med bus

Dagen började vi med med att äta frukost och leka lite innan det var dags för Frejsan att sova sin första lilla lur. Som tur var sov hon en kortis den här förmiddagen.
Så fort hon vaknat drog vi till Barnens Hus för att köpa en ny bilstol till henne då hennes babyskydd börjar bli för litet. Tyvär så fanns ingen bilstol i rosa så det blev en svart/grå Britax.
Nu på kvällen har jag monterat in den så nu är det bara att tvätta tyget till babyskyddet och försöka kränga stolen på blocket.


Efter lunch kom Anna med sina barn och lekte en stund. Vi hann även leka lite ute då jag passade på att skotta lite snö för det har man ju inte gjort tillräckligt denna vinter...

Att Freja har bristande aptit på mat framgår inte av denna bild :)
Kvällsmålet bokstavligen hälldes in!
Hon brukar blir arg, skriker och grinar när jag försöker ge henne mat och äter sällan mer än ett par skedar men nu var hon nog hungrig och svepte skålets innehåll. Fick hon bestämma skulle hon äta Lingongrova och tutte hela dagarna ♥

Snart sover Roger sött på soffan då det är plogning som gäller om några timmar. Skönt att han inte stör oss i sovrummet när han blir utringd mitt i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0