Härliga söndag

Igår kväll var vi uppe och jobbade på i källaren jag och Roger ända tills att klockan var halv ett då packade vi ihop då vi ej trodde han skulle bli utringd på plogning på natten.. När vi kom upp ur källaren snöade det :(
När klockan slog 05.00 ringde jouren ut honom.. Klockan är nu 22.30 och han har fortfarande inte kommit hem!
Jag kan inte för mitt liv förstå hur han orkar?!
Vid 20 på kvällen ringde jag upp honom för att se hur det gick, då sa han att han skulle komma hem en sväng så han fick träffa barnen en stund, jag skrattade och sa att klockan var ju efter åtta och att barnen de sov. Så med det beskedet valde han att stanna kvar och göra klart, han hade ingen koll alls på vad klockan var.

Dagen tillbringades i Valbo hos mina föräldrar, visste inte annars what to do vill ju inte störa vännerna som har sina makar hemma.. :(
Hos mamma och pappa körde jag lite träning, eller kanske ganska mycket.. idag körde jag två pass, vardera pass 5 km, så blev en mil idag på trampmaskinen. Igår tog jag bara en provtur på 2,5 km. Det roligaste är att se antalet kalorier som försvinner. Men vilken härlig känsla att 5 km inte är några som helst problem (fart: 20-22km eller vad de nu mäter i ...)
Får väl se om träningsvärken kommer och knackar på under natten :)

Blev lite fundersam nu på kvällen om källar projektet skulle bli helt lidande då Roger inte var hemma men inte, jag kom på att jag minsann kunde tapetser själv! Så det gjorde jag, 1,5 timmar tog det och ser kanonfint ut. Tyvärr så blir det inga bilder på rusten, blir roligare om alla kan gå ner å själva kolla om två veckor när jag fyller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0