Meeeeeeeer!!!!!!!!!

Jag vill ha mer massage! Det är ju sååå skönt, skulle kunna ligga ner ett dygn bara jag fick massage.
Var förbi hos mina föräldrar på kvällen, där fick vi lite mat och massage efteråt. Åhhh, tack snälla mamma, men jag vill ha mer :D

Att ta sig fram på kyrkogården och till sin dotter är inte lätt när det är vintrar som denna. Att  ha spade med sig är ett måste för skotta behöver man göra varje gång man kommer, idag syntes inte ens stenen lite. När vi lämnade platsen var det en bred stig uppskottad samt en yta framför stenen, ljuset var tänt och allt var rofyllt.
Vad är dina tankar inför döden? Själv är jag livrädd..

När jag fyller 30 önskar jag mig massage i massor, inte entimmes pass utan hel eller halvdag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0